گفتی چو خورشید زنم سوی تو پر / چون ماه شبی میکشم از پنجره سر / افسوس که خورشید شدی تنگ غروب / اندوه که مهتاب شدی وقت سحر .

موجی از بوسه را بر ساحل دلت میفرستم تا بدانی فراموش نشدنی هستی .

ارزش یک احساس به شدت آن نیست ، به مدت آن است و من تو را به مدت بودنم دوست دارم .

کوتاه ترین فاصله برای گفتن دوستت دارم یه لبخنده ،‌میخندی یا بخندم ؟


برچسب‌ها:

یک شنبه 5 مرداد 1393برچسب:, | 14:8 | تیموررضائی شهریور |

شکسپیر میگوید هرازگاهی برای آنکه دوستش میداری نشانه ای بفرست تا به یادش آوری که هنوز برایت عزیز است و این آن نشانه است . دوری پایان علاقه نیست ، انتظار قشنگترین غم دنیاست ، ازت دورم اما به یادتم ! روی خاک وجودم نه گلی هست نه درختی / لحظه های بی تو بودن میگذره ، اما به سختی . ای کاش که دست کم سرابم باشی / یا شاخه گل لای کتابم باشی / در این همه تاریکی مطلق بانو / خورشید که نه چراغ خوابم باشی .

جدیدترین پیامک ها و اس ام اس خیانت سال 93

گفتم گر عاشق شوم ، گاهی غمی خواهم کشید / من چه دانستم که بار عالمی خواهم کشید . من حسرت دیدار تو دارم به که گویم / از بهر تو من ابر بهارم به که گویم / غیر از تو کسی را به خدا دوست ندارم / از نرگس چشم تو خمارم به که گویم . در املاء دوستی برای محبت تشدید بذار ، تا از دوستیمون نیم نمره هم کم نشه ! سوختن با تو به پروانه شدن می ارزد / عشق این بار به دیوانه شدن می ارزد / گرچه خاکسترم و همسفر باد ولی / جستجوی تو به بی خانه شدن می ارزد . سایه ام امشب ز تنهایی مرا همراه نیست / گر در این خلوت بمیرم هیچکس آگاه نیست / من در این دنیا به جز سایه ندارم همدمی / این رفیق نیمه راهم گاه هست و گاه نیست . وقتی ازت دورم فکر نکنی فراموشت میکنم ، نه ! فقط بهت فرصت میدم دلت واسم تنگ بشه .


برچسب‌ها:

شنبه 4 مرداد 1393برچسب:, | 12:14 | تیموررضائی شهریور |

در املاء دوستی برای محبت تشدید بذار ، تا از دوستیمون نیم نمره هم کم نشه !

سوختن با تو به پروانه شدن می ارزد / عشق این بار به دیوانه شدن می ارزد / گرچه خاکسترم و همسفر باد ولی / جستجوی تو به بی خانه شدن می ارزد .

سایه ام امشب ز تنهایی مرا همراه نیست / گر در این خلوت بمیرم هیچکس آگاه نیست / من در این دنیا به جز سایه ندارم همدمی / این رفیق نیمه راهم گاه هست و گاه نیست .

وقتی ازت دورم فکر نکنی فراموشت میکنم ، نه ! فقط بهت فرصت میدم دلت واسم تنگ بشه .


برچسب‌ها:

جمعه 3 مرداد 1393برچسب:, | 22:14 | تیموررضائی شهریور |

جیگر طلا ، یار با وفا ، خوشگل و بلا ، نیسم صبا ، آخر صفا ، نفس هوا ، تکی به خدا ! آدمیزاد است دیگر گاهی خاطراتش آرزویش میشود ! از لحظه های طی شده حظی نبرده ایم / خود را به دست شاید و اما سپرده ایم / بشمار لحظه لحظه ی عمر گذشته را / هرچند سال بود همانقدر مرده ایم . وقتی گفتی به اندازه ی تمام برگهای درخت سیب خونمون دوستت دارم ، اونقدر خوشحال شدم که فراموش کردم زمستونه ! هجوم خواب ها پلک مرا از پا نمی انداخت ، چه شب هایی طلوعت را به جانم منتظر بودم .

متن و جملات تیکه دار و اس ام اس تیکه دار جدید

سلام به نازنینی که دیروز عاشقی مان را بیش از غرورش دوست داشت و امروز که غرورش را بیش از من دوست دارد . کاش میشد در سایه ی مژگانت ، لحظه ای به تماشای دریای خوشرنگ چشمهایت می نشستم . طرحی ز موج بر دل مردابیم بکش ، امشب دلم هوای دریا کرده است ! در دیده ی تو رمز نهانی پیداست / در جام نگاه تو جهانی پیداست / کس ره نبرد درون آن قلعه ی راز / کز بام و برش تیر و کمانی پیداست . تا کی به تمنای وصال تو یگانه / نذری بپزم ، پخش کنم ، خانه به خانه ؟ دل داده ام بر باد ، هرچه بادا باد / مجنون تر از لیلی ، شیرین تر از فرهاد / ای عشق از آتش نسب داری / تنها تو میمانی ، ما میرویم از یاد .


برچسب‌ها:

پنج شنبه 2 مرداد 1393برچسب:, | 23:52 | تیموررضائی شهریور |

کاش میشد در سایه ی مژگانت ، لحظه ای به تماشای دریای خوشرنگ چشمهایت می نشستم .

طرحی ز موج بر دل مردابیم بکش ، امشب دلم هوای دریا کرده است !

در دیده ی تو رمز نهانی پیداست / در جام نگاه تو جهانی پیداست / کس ره نبرد درون آن قلعه ی راز / کز بام و برش تیر و کمانی پیداست .

تا کی به تمنای وصال تو یگانه / نذری بپزم ، پخش کنم ، خانه به خانه ؟

دل داده ام بر باد ، هرچه بادا باد / مجنون تر از لیلی ، شیرین تر از فرهاد / ای عشق از آتش نسب داری / تنها تو میمانی ، ما میرویم از یاد .


برچسب‌ها:

چهار شنبه 1 مرداد 1393برچسب:, | 11:54 | تیموررضائی شهریور |